De twitterende opticien

Donderdagavond reed ik terug naar huis vanuit Utrecht. Ik had opgepast op de kleine van mijn vriendin en reed met zoonlief op de snelweg, toen ik vreselijke pijnscheuten kreeg in mijn oog. Eerst dacht ik nog, het zal wel een vuiltje zijn in mijn oog. Maar na de lens verwijderd te hebben, bleef de pijn aanhouden. Thuisgekomen heb ik manlief naar mijn oog laten kijken en hij vond het toch verstandig even de dokter te bellen. Enfin, om 20.00 uur reden wij naar de huisartsenpost in het ziekenhuis in Gouda. Onderweg dacht ik, laat ik het ook even twitteren. Mijn opticien twittert namelijk ook en misschien leest hij dit.

De dienstdoende arts vertelde mij dat het een beschadiging was van het hoornvlies. Een soort schaafwond op je oog. Ben je lekker mee, zei hij nog. Fijn hoor!

Deze avond met een flinke dot zalf in mijn oog en twee pijnstillers verder, vroeg gaan slapen. De volgende ochtend ging het gelukkig een stuk beter. Na manlief en zoonlief de deur uitgewerkt te hebben, de computer opgestart. En ja hoor, een berichtje op twitter van de opticien. “Ik heb je geprobeerd te bellen, want ik las je berichtje op twitter. Ik wil je oog graag even zien.” Inderdaad, om half 11 de avond ervoor was ik gebeld door een 06-nummer dat ik niet kende.

Om half 9 gelijk teruggebeld en ik kon direct om 9.00 terecht. Weer een goed voorbeeld van hoe snel twitter kan werken.

Communicatieadviseur @Huiscomm | Communicatie | Internet | Social Media | fotografie | natuur & milieu | honden | hardlopen | tekenen | Bengeltje

Tagged with: , ,
Geplaatst in Communicatie
1 comments on “De twitterende opticien
  1. Kijk zo doe je dat anno 2011! bravo daar kan mijn opticien nog een hoop van leren.

Plaats een reactie

Categorieën
Harriesgar op LinkedIn