Tour de France fan voor één dag

De Tour de France is weer begonnen. Laat ik zeggen dat ik geen fan ben van wielrennen en De Tour. Maar vandaag was ik bij uitzondering fan voor één dag. De wielrenners kwamen namelijk vlakbij ons dorpje langs gefietst. En dan moet je natuurlijk wel even gaan kijken, want dat maak je niet zo heel snel nog eens mee.

Gemeente Zuidplas stond daarom vandaag in het teken van De Tour de France. Overal stonden mensen langs het parcours. Er klonk gezellige muziek en het zonnetje scheen uitbundig. Wat een sfeer! Samen met vrienden stonden we langs de kant. Eerst wachten op de reclamecaravaan. Dat was al een hele happening.

Daarna moesten we nog even geduld hebben. Maar om kwart over drie, kwamen dan eindelijk de renners langs. Een paar minuten duurde het, toen waren ze alweer voorbij.

Een leuke ervaring die ik zeker niet had willen missen! Ik heb er een kort filmpje van gemaakt:

Communicatieadviseur @Huiscomm | Communicatie | Internet | Social Media | fotografie | natuur & milieu | honden | hardlopen | tekenen | Bengeltje

Tagged with: , , , ,
Geplaatst in Diversen

Plaats een reactie

Categorieën
Harriesgar op LinkedIn